zondag 17 april 2016

Essie Spring 2016 part I

Essie Spring 2016 part I
Essie High class affair, Lounge Lover en Sunshine state of mind zijn de eerste drie lakjes uit de op Florida geïnspireerde lentecollectie die ik je wil laten zien. High Class affair is een mooie warme nudetint, Lounge lover een sprekende koraaltint die aan vrolijk gekleurde flamingo's doet denken en Sunshine state of mind is een knallend oranjerood. 

De lakjes zijn ontzettend fijn in gebruik, de lak vloeit mooi uit en vormt snel een mooi egaal dekkend laagje op de nagel. Op onderstaande foto's zie je van Sunshine state of mind één enkel laagje en van High Class affair en Lounge lover twee laagjes. 

Essie High class affair 

Essie spring 2016 Lounge lover swatch

Essie Sunshine state of mind

Essie weet de laatste jaren flink te verrassen met de lentelooks, ook deze kleurtjes zou ik eerder in een zomerlook verwachten maar ik vind het stiekem wel fijn om zo vroeg in de lente al van die lekkere zonnige tinten te dragen. Het kan mij niet snel genoeg zomers warm worden en deze kleurtjes helpen zeker om dat gevoel vast op te roepen.

Deze collectie is nu verkrijgbaar bij Essie verkooppunten... Ik ben nu wel heel benieuwd wat ze voor de zomer gaan bedenken...Volgende week volgen eerst nog de volgende drie swatches van de andere kleurtjes uit de Essie lentelook.




Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)