zondag 31 januari 2016

Chloé Love Story eau de toilette

Chloé Love Story eau de toilette

Het was al serieuze liefde tussen mij en Chloé's Love Story eau de parfum maar ook de Eau de toilette veroverde direct een plekje in mijn parfumliefhebbende hart en op mijn toilettafel.

Dit nieuwe liefdesverhaal start als de eerste zonnestralen de nieuwe dag aankondigen, het geluid van haar hakken klinkt nog op de keien bij de Seine. Hij is betoverd en wacht op haar, denkt terug aan de nacht en haar geur, zal hij haar weer zien? 


Voor deze geurcompositie combineerde Chloé het onschuldige maar verleidelijke aroma van oranjebloesem met de geur van de dauw. Delicaat peperige Oost-Indische kers zorgt voor een zachte twist. Over het geheel is dit een heerlijke frisse bloemengeur die niet overheerst en een romantische lieflijke indruk maakt.

Chloé's Love Story eau de toilette is lichter en zachter dan de Eau de Parfum, ik vind ze allebei even heerlijk! Gewoonlijk ben ik niet snel onder de indruk van hele zachte geuren en zeker niet tijdens de koudere maanden, maar Love Story is een verhaal apart. De geuren zijn subtiel zonder nietszeggend te zijn, ondanks hun bescheiden karakter zijn ze toch duidelijk aanwezig en laten een heerlijk geurig bloemenspoor achter op de huid. 


De flacon is weer even mooi als die van de Eau de parfum, alleen is het lintje ditmaal mooi roze. Dit is echt het type flacon dat een mooi zichtbaar plaatsje verdient, nu ik er zo over nadenk, dat hebben eigenlijk alle flacons van Chloé... Op mijn bureau staat zelfs een lege pot waarin Chloé bodycreme heeft gezeten (die ruikt nu nog naar de geur!) waarin ik armbandjes en prulletjes bewaar.


Deze nieuwe Eau de toilette is vanaf begin Februari verkrijgbaar (leuk ideetje voor Valentijn?) in een 30 en 50ml flacon. Alvast een beetje in de stemming komen? Hieronder zie je de behind the scenes en de campagnevideo van Love Story, heerlijk om even bij weg te dromen.




Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)