zaterdag 1 augustus 2015

Kure Bazaar Cappuccino & Or rose

Kure Bazaar Cappuccino & Or rose

Ik ben al een tijdje fan van de ecofabulous nagellakjes van Kure Bazaar, de natuurlijke formule (deze lak bestaat voor 85% uit natuurlijke bestanddelen waaronder maïs, katoen, houtpulp en aardappelen. Uiteraard zitten er nog wel de noodzakelijke chemische bestanddelen in maar Kure Bazaar heeft dit tot het absolute minimum weten te beperken waardoor de veganistische formule vrij is van onder andere synthetische kamfer, tolueen en formaldehyde.

Dat de lak vrij is van veel chemische stofjes wil trouwens absoluut niet zeggen dat dit afbreuk doet aan de kwaliteit, integendeel! De lakken van Kure Bazaar lakken heerlijk, vloeien mooi uit over de nagel en drogen lekker vlot. Inmiddels heb ik al 15 Kure Bazaar lakjes in mijn bezit en de laatste twee aanwinsten zijn de nude Cappuccino en de prachtig glinsterende Or rose.  


De vierkante flesjes zijn voorzien van een losse dop met daaronder een kleiner dopje waar het penseel aan bevestigd is, dit vind ik altijd erg fijn want een grote dop vind ik persoonlijk niet handig lakken. De lak vloeit mooi uit over de nagel en egaliseert heel mooi, hieronder zie je het resultaat van twee laagjes Or rose en Cappuccino. 

Kure Bazaar Or Rose
Kure Bazaar Or Rose
Kure Bazaar Cappuccino swatch 
Kure Bazaar Cappuccino

Or rose is een prachtig glinsterende roségouden tint en cappuccino doet op de nagels echt denken aan een lekker kopje cappuccino. Ik ben enorm blij met deze aanwinsten, ik kocht deze twee een tijdje terug bij de Bijenkorf maar daar zijn ze gestopt met Kure Bazaar (vet stom!)

Kure Bazaar nagellak is nog wel gewoon verkrijgbaar via diverse luxe parfumeriezaken en ook via ecofabulous webshops zoals Big Green Smile. Nu heb ik inmiddels weer twee Kure Bazaar lakjes op het oog, Caicos is een prachtig turqouise en Rose milk een transparant roze. Wordt vervolgd....



BigGreenSmile


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)