maandag 27 juli 2015

T. LeClerc mascara volume waterproof

T. LeClerc mascara volume waterproof

Ik en waterproof mascara, doorgaans geen geslaagde combinatie maar deze van T. Leclerc zorgde er toch voor dat ik mijn mening enigzins moest herzien. Het bijzonder vormgegeven borsteltje is flexibel en zorgt voor een hele fijne verdeling van de mascara over je wimperhaartjes.


Meestal eindigt het gebruik van een waterproof mascara nog net niet in tranen (korte stekelige wimpertjes, mwêh) maar ik werd aangenaam verrast door de mooie lengte die deze mascara aan mijn wimpers geeft. 


Zie hier mijn wimpers au naturel, ik heb veel wimperhaartjes die kort op elkaar staan dus vaak gaat dat mis (klonterfestijn) met mascara's die de wimpers volume geven. De mascara volume waterproof voorziet mijn wimpers heel vlot van een gitzwart laagje dat ze iets verlengt maar vooral zorgt voor mooi gescheiden wimpertjes.



Ik kan je nog heel lang vertellen over hoe makkelijk deze mascara aanbracht maar ik denk dat de foto's voor zich spreken toch? Soms zeggen die nou eenmaal meer dan 1000 woorden, en daar laat ik het voor vandaag dan ook bij. T. LeClerc is verkrijgbaar bij luxe apotheken en bij schoonheidssalons.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)