zondag 26 juli 2015

Mavala Garden Party part 1

Mavala Garden Party part 1

Weer zo'n heerlijke collectie van Mavala, ditmaal heeft de collectie een sfeervol tuinfeestje als thema en dat is terug te zien aan de levendige snoeperige tinten nagellak. Ik ben groot fan van Mavala nagellak, ze lakken fantastisch, brengen prachtige kleurtjes uit en de 5ml flesjes met fijn penseel zijn ruimtebesparend en praktisch. What's not to love?

Vandaag wil ik je alvast de eerste drie kleurtjes uit deze mooie look laten zien, Hortensia, Freesia en Petunia zijn drie prachtige levendige kleurtjes die perfect lakken in twee vlotte laagjes. Ikzelf ben niet zo behendig met nailart maar ik kan mij zo indenken dat je met dit kleurrijke trio hele mooie dingen kan creëren. Ik houd het lekker bij een manicure in één mooie tint, kiezen uit deze drie mooie kleurtjes is al lastig genoeg.

Mavala Garden Party Swatch 274 Freesia 
Mavala Garden Party Swatch 274 Freesia 
Mavala Garden Party Summer 2015 Swatch 273 Hortensia 
Mavala Garden Party Summer 2015 Swatch 273 Hortensia 
Mavala Garden Party SS 2015 swatch 275 Petunia 
Mavala Garden Party SS 2015 swatch 275 Petunia 

De andere drie lakjes zie je hier binnenkort terug. Mavala is verkrijgbaar bij drogist en parfumerie (ook online via Douglas) en de handige miniflesjes zijn ook nog eens heel fijn geprijsd. Ik ben voorlopig wel zoet met deze mooie kleurtjes maar ik ben ook wel weer nieuwsgierig wat de volgende collectie zal brengen.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)