vrijdag 31 juli 2015

Heerlijke herengeuren van Hugo Boss & Loewe

Heerlijke herengeuren van Hugo Boss & Loewe 
De verjaardag van manlief komt eraan dus dan is het altijd even lastig om te bedenken wat ik hem voor zijn verjaardag moet geven. We hebben in veel dingen een hele andere smaak en als hij iets ziet wat hij mooi vind koopt hij het toch wel. Ik ben een paar keer geslaagd voor hele bijzondere geschenkjes (een mondharmonica en door Tarantino gesigneerd boekje met alle teksten uit Pulp Fiction) maar meestal is het toch een geurtje of een praktisch cadeau.

Qua geurtjes ben ik al goed geslaagd, Boss Bottled is al jaren een van zijn favoriete geuren en de nieuwe intense is net even wat woester dan het origineel. De Boss bottled intense bevat meer hout en kruidige geurnoten dan het origineel en ook is de concentratie geparfumeerde oliën hoger waardoor deze geur intenser is qua beleving.  


Ook is Intense minder zoet dan het origineel, deze mannelijke compositie bestaat uit appel en bloesems van bergamot en sinaasappel, kaneel, geranium, sandelhout, ceder, vetiver en vanille. Het origineel dateert uit 1998 (shocker! Ik heb het origineel nog gepromoot in warenhuizen toen ik naast mijn studie geurpromoties deed) en is altijd één van mijn favoriete herengeuren geweest. Deze zeer geslaagde nieuwe variatie is een welkome aanvulling op het Boss assortiment.



Het Spaanse Loewe is onder liefhebbers van luxe lederwaren vooral bekend vanwege hun prachtige tassen en hun herengeuren zijn ook voornamelijk vrij zwaar en mannelijk, alsof je aan het leer van een dure tas snuffelt (ja ik ruik altijd aan nieuwe tassen en schoenen, vooral bij de hele dure merken is dat een heerlijk aroma) maar Loewe 7 Sport is aangenaam fris maar dan toch met een prettige kruidige afdronk. 

Beide geuren zijn perfect voor op het werk maar zijn bijzonder genoeg voor een avondje uit of een vrije dag. Ik ben nu aan het bepalen of er toch een favoriet is (snuffel snuffel) maar ik moet concluderen dat het een gelijke stand is. Deze herengeuren zijn beide het ontdekken waard.  


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)