zaterdag 27 juni 2015

T LeClerc Powder eyeshadow Quartet 03 Encre de Chine

T LeClerc Powder eyeshadow Quartet 03 Encre de Chine 
Een palette dat mij niet direct voor zich won maar uiteindelijk toch een van mijn beste make-up vriendjes werd is het Powder eyeshadow Quartet 03 Ence de Chine van T. LeClerc. Op het eerste gezicht niet echt kleurtjes waar ik nou direct mee aan de slag wou gaan maar toen ik de kleuren op mijn hand swatchte was ik aangenaam verrast.


De pigmentatie en textuur van deze oogschaduw is van uitmuntende kwaliteit, zelfs de zwarte glitter brengt aan zonder een spoor van korreltjes en glittertjes achter te laten, impressive! Het palette zit verpakt in een mooie elegante compact met een retro feel. Bij de oogschaduw zit ook een applicator om de oogschaduw mee aan te brengen. Deze is prima voor het basic werk maar als je de kleuren in elkaar wilt laten overlopen kan je toch beter een mooi penseel gebruiken om te blenden.


Deze oogschaduw heeft geen primer nodig om bijzonder goed op de huid te hechten zoals je hieronder wel kan zien. De roze tint was eigenlijk de reden om het palette in de eerste instantie te negeren maar op de huid vind ik het een hele mooie kleur, mede door de mooie satijnglans.

T LeClerc Powder eyeshadow Quartet 03 Encre de Chine 
T. LeClerc is verkrijgbaar bij luxe parfumeriezaken, apotheek en schoonheidssalons.

T. LeClerc Été Indien 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)