zondag 21 juni 2015

Sunny showers

Sunny showers 

Na een dag zon vind ik het altijd heerlijk om al het zeezout, zand en de vele lagen SPF van mij af te spoelen. Niets lekkerder dan een frisse douche om de hitte van je af te spoelen en de avond die voor je ligt mee te beginnen. Ik zet eventjes drie van mijn vakantiefavorietjes voor je op een rijtje.

Elk jaar brengt Lancaster een fijne zomergeur uit die je probleemloos in de zon kan dragen, ik ben al groot fan van deze geuren en de geur van 2015, Sole di Capri, is wederom weer zalig! Vijgen, witte bloemen en hout vormen samen een intens zonnige geur, alsof je vanaf een terrasje een Italiaanse zonsondergang bewonderd. Toen ik de geur geroken had heb ik direct drie tubes douchegel ingeslagen. Deze geur is verslavend lekker!

Naast de Redken color extend sun is de L'Oréal Solar sublime ook een favoriet wat haarverzorging betreft, deze fijne shampoo ruikt naar rijpe perzik en maakt mijn haar altijd lekker soepel en zacht na een dagje zon en zeezout.


Na het douchen smeer ik mij altijd uitgebreid in met een aftersun maar Collistar heeft deze twee stappen samengevoegd in de Moisturizing restoring after sun body balm. Hoe het werkt? Je gebruikt je gebruikelijke reiniging voor onder de douche, spoelt deze af en daarna verdeel je zachtjes de rijke balsem over je huid. Terwijl de balsem even inwerkt hydrateert deze de huid, verzacht roodheid en kalmeert hij een oververhitte huid. De verzorgende bestanddelen zorgen ervoor dat je bruine kleurtje langer zal blijven hangen, ook tot ver na je vakantie.

Ik heb het product al een paar keer getest op hele warme dagen maar toen ik het de eerste keer uit nieuwsgierigheid uitprobeerde (medio April) had ik wel eventjes spijt... Het was een koude dag toen ik het product uittestte en ik had geen rekening gehouden met het verkoelende effect. Het resultaat? Koude rilligen brrrrr!!! Maar ik kan je geruststellen, op hele warme dagen is dit verkoelende effect meer dan welkom, vooral op je benen als je net als ik snel last hebt van vochtophopingen in je benen of restless legs, dan is het verkoelende effect een verademing.

Ik kijk nu al uit naar de zomervakantie.... Mijn beautycase puilt in ieder geval alweer helemaal uit....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)