donderdag 29 januari 2015

L'Oréal Paris Age Perfect extraordinary oil

L'Oréal Paris Age Perfect extraordinary oil
Tijdens de wintermaanden merk ik snel dat mijn huid last heeft van de verwarming en koude wind. Mijn huid worrdt, rood, gevoelig en voelt ruw aan. Een simpele maar doeltreffende remedie om die droogheid tegen te gaan is het gebruik van een speciale gezichtsolie.

De Extraordinary oil van L'Oréal Paris voedt, revitaliseert, beschermt, laat stralen en is geschikt voor alle huidtypen, zelfs de meest droge. Deze gezichtsolie is samengesteld uit 8 essentiële oliën met anti-aging en anti-oxiderende werking : lavendel, marjolein, rozemarijn, roos, kamille, lavendel, sinaasappel en geranium. Daarnaast bevat de olie ook 8 kostbare oliën van Jojoba, olijf, egelantier, zonnebloem, abrikoos, passiebloem, rijstzemelen en zea mays.

Lavendel (antioxidant)
Rozemarijn (antibacterieel)
Geranium (verzachtend)
Sinaasappelschil (beschermt collageen)
Rozen (kalmeert en verbetert de teint)
Marjolein (antibacterieel)
Kamille (kalmeert)
Lavendelbloemen (stimuleren aanmaak collageen en elastine.)


De Extraordinary oil zorgt voor een soepele, stralende, veerkrachtige huid door intensieven hydratatie en voeding. Deze droge olie trekt direct in zonder een vet laagje achter te laten en heeft een aromatische geur voor welzijn, ik persoonlijk vind de geur iets te oosters naar mijn smaak. De olie zit verpakt in een 30ml flacon met handig pipetje om te doseren.

De olie kan op verschillende wijzen gebruikt worden, breng de olie plaatselijk aan op droge plekjes, op een schone, nog vochtige huid voor een frisse hydratatie, onder de foundation om tekenen van veroudering te verzachten of breng een royale laag aan voor het slapengaan. Het restant wat nog op mijn vingers zit verdeel ik over mijn nagelriemen (die worden daar ook enorm blij van).


Mijn eindoordeel? 3 druppels olie zijn voldoende om het gezicht te voorzien van een intensieve voeding en verzorging die niet glanst. Minpunt is voor mij persoonlijk wel de geur, dat was voor mij ook de reden om na een paar dagen af te haken. Ik ruik heel erg goed, een eigenschap die soms heel erg handig is maar vaker zorgt voor ongemakken omdat tja, niet alles even lekker ruikt. Zo kan ik sommige cosmeticamerken puur om de geur niet verdragen en deze olie vind ik qua geur ook té aanwezig.

Omdat ik het toch zonde vind om er niets mee te doen gebruik ik de olie op mijn nagelriemen, ellebogen en andere droge plekjes, zolang ze zich maar niet in de buurt van mijn neus bevinden.




Heb jij wel eens een prima product laten staan vanwege de geur?

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)