woensdag 17 december 2014

The Body shop Christmas Collection

The Body shop Christmas Collection 
Elk jaar weer lanceert The Body Shop een enorme kerstcollectie die bestaat uit fijne bodyproducten, make-upjes en geschenksets. Dit jaar bestaat de make-up collectie uit twee mooie oogschaduwpalettes, een glittermascara, glitter eyeliner, Lip gloss in vanilla, cranberry en glazed apple en een glanzend lichaamspoeder in glazed apple, vanilla brulee en frosted cranberry. Dit zijn tevens de geuren van de bodypoducten.


De ogen spelen een belangrijke rol tijdens het feestdagenseizoen, glitters voor op de wimpers en de wimperrand en mooie zachte frosted tinten voor op de ogen. Het Dolly pastels palette bestaat uit vier mooie kleurtjes die je eigenlijk het hele jaar door heel goed kan dragen, een mooie investering voor de make-up stash dus.


Aan cadeautjes geen gebrek bij The Body shop, van groot tot klein, voor op het lichaam of voor in bad, met deze heerlijk geurende lekkernijen zit je volgens mij altijd wel goed.



De goodies uit het glazed apple assortiment ruiken naar de groene zure matjes, no kidding, de friszure zoete geur van appels was voor mij een ware trip down memory lane. Tijdens de schoolpauzes gingen mijn vriendinnen en ik altijd zure matjes kopen, toen ik de verpakking van de zeep opende bracht die geur mij even terug naar mijn middelbare schooltijd. Ik heb toen echt bergen van die zure rommel weggewerkt, en hoewel ik de matjes niet meer kan zien vind ik de geur nog altijd lekker en de glazed apple producten spreken mij persoonlijk dan ook erg aan.


The Body Shop glazed apple lip gloss
Ik heb de Glazed apple bath melt, glazed apple soap en glazed apple lip gloss en vooral de bath melt is een heel erg grappig product. Deze jelly zorgt ervoor dat je badwater veranderd in een schuimende geurige massa om even lekker in weg te dromen.



Nu is er natuurlijk wel een groot nadeel als je een filiaal van The Body Shop instapt, zie maar eens een keuze te maken uit al dat fijns....

2 opmerkingen:

  1. Die Bath Melt lijkt mij zo lekker.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op de Appel-lijn van dit jaar! Ik schreef er toevallig vandaag ook net een post over! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)