dinsdag 18 november 2014

Rococo nail apparel

Rococo nail apparel 
Een tijdje geleden waren de Rococo lakjes verkrijgbaar bij de Bijenkorf maar inmiddels zijn ze daar niet meer verkrijgbaar en een beetje van de radar verdwenen. Vlak nadat ik deze twee kleurtjes gekocht had verdwenen ze uit de schappen dus heb ik even getwijfeld of ik ze wel zou posten ja of nee. 

Tot ik erachter kwam dat je dit Britse merk kan je wel nog shoppen via Feel Unique, Space NK en Look Fantastic. Ze zijn dus niet helemaal onbereikbaar en het zijn toch wel twee hele mooie tinten dus kijk je even mee?

Ik was al verkocht bij de mooie verpakking van de nagellakjes, de luxe doosjes geven de lakjes net even dat beetje extra. De flacons zijn mooi strak en de penseeltjes zijn niet zo fijn als bijvoorbeeld de Prowide brush van OPI maar je kan er prima mee lakken.


Mistress is een espessokleurige lak, donker en een beetje mysterieus, Mistress heeft een crèmefinish. T-Cup is het tegenovergestelde van Mistress, licht en luchtig met een mooie shimmer. deze vaalblauwe lak bevat een heel mooi subtiel gouden glinstertje.



De lakjes werken heel erg fijn en dit zijn twee laagjes lak zonder topcoat. Ik heb ook de Trash en Molten Lava van Rococo in mijn nagellakstash en twijfel nog over de twee nieuwe kleurtjes Jean Jeanie en Boyfriend uit de Jeans collectie. Wat vind jij tot dusver van deze twee lakken? Zorgt de verpakking bij jou ook voor een extra hebberigheidsimpuls?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)