dinsdag 21 oktober 2014

Shiseido Future Solution LX Total regenerating body cream

Shiseido Future Solution LX Total regenerating body cream 
Een superdeluxe bodycrème die zorgt voor een veerkrachtiger en stralender huid. De Future Solution LX producten van Shiseido zijn speciaal ontwikkeld voor een veeleisende huid en roepen verdere veroudering zover mogelijk een halt toe.

De huid is 24 uur lang gehydrateerd wat bij regelmatig aanbrengen tijdens een langere periode zorgt voor een gladdere soepele huid die een jeugdige uitstraling heeft.


Bijzonder aan dit product is de enorm fijne textuur en de heerlijke geur, geur is een belangrijk element van Shiseido skincare. Door het creëren van een specifieke geur geeft het product een extra gevoel van welbehagen bij het aanbrengen.

Nu is het verval bij mij nog niet heel erg zichtbaar maar dat neemt niet weg dat deze bodycrème pure verwennerij is voor het lichaam. Ook is dit een fijn product als je aan een afslankend regime bent begonnen, extra lief zijn voor je lichaam is bij mij een stimulans om mijn dieet en sportregime beter vol te houden. Ik kan dus niet echt beoordelen of ik nu echt strakker in mijn vel zit maar jezelf insmeren met dit product is wel een feestje. Veel water, fruit en groenten en matig met zout en suiker, wat oefeningen om de spieren op scherp te stellen en je zit al een stuk lekkerder in je vel.


Dit product is verkrijgbaar bij parfumerie en Shiseido schoonheidsinstituten. 



1 opmerking:

  1. Ik vind de pot zelf heel erg mooi en aantrekkelijk. De crème ziet er goed uit, niet al te dikke substantie maar juist lekker smeerbaar.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)