vrijdag 31 oktober 2014

Lancôme Artliner 02 Brun

Lancôme Artliner 02 Brun 
Lancôme is een van de topmerken wat mascara betreft, de Lancôme mascara définicils was 20 jaar geleden mijn eerste luxe mascara en nadien was er geen weg meer terug. De artliner is van hetzelfde legendarische niveau, een eyeliner met een schuimtop zorgt voor een prettige applicatie en een mooi strak lijntje, zelfs als je er niet zo behendig mee bent. 


Hoewel zwarte eyeliner doorgaans het meest populair is (net als mascara) kies ik toch liever voor bruin, net iets subtieler maar zeker niet minder glamorous! Voor onderstaande make-up heb ik enkel bruine mascara, de bruine artliner en een highlighter onder de wenkbrauw gebruikt. Sometimes less is more. 

De artliner ligt prettig in de hand en met een enkele beweging geeft de eyeliner al een intense kleur af op het ooglid. Een product dat al jarenlang in mijn toilettas te vinden is en er waarschijnlijk nog jarenlang deel van zal uitmaken. 



1 opmerking:

  1. Mooie kleur! Bruin is subtiel en toch eens wat anders dan zwart. Helaas gaat mijn voorkeur toch echt naar een gel eyeliner. x

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)