maandag 1 september 2014

Sebastian Potion 9

Sebastian Potion 9 
Sommige haarverzorgingsproducten zijn meer dan een product of geweldige verzorging, het zijn iconen. De Molding Mud van Sebastian is er eentje maar de Potion 9 is ook een legendarisch verzorgingsproduct. Ik gebruik dit product al zeker 15 jaar om mijn krullen een boost te geven of ze juist te temmen als ik het glad föhn.

Potion 9 dankt zijn kracht aan 9 botanische ingrediënten die er samen voor zorgen dat je haar beter in model valt en je haarconditie verbeterd. Je haar wordt van binnenuit gevoed en beschermt waardoor het haar de natuurlijke veerkracht weer terugvind en makkelijker te stylen is.


Breng de potion 9 aan op handdoekdroog aan en laat even intrekken voor je het doorkamt of gaat stylen. Als je het aanbrengt op droog haar zorgt het voor meer textuur en glans. Deze treatment en styling ineen is al jaren een van mijn favoriete haarverzorgingsproducten. De zachtzoete perzikgeur is heerlijk en mijn haar zit echt een stuk lekkerder als ik dit product gebruik.

Een kleine hoeveelheid volstaat om je haar beter in bedwang te houden, ik gebruik het voornamelijk op de lengtes van mijn haar en in de puntjes, het restant wat er op mijn handen zit smeer ik op de pluizende plukjes langs mijn gezicht, die worden direct minder opstandig lijkt dan wel.

Zeker na een zomer vol zee, zon (als je hier in Nederland gebleven bent zal de haarschade wel meevallen denk ik zo.... hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer) en stylingtools is de Potion 9 een reddende engel voor dof en beschadigd haar, ik gebruik het trouw tijdens en na de zomer voor haar dat zichtbaar opknapt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)