zondag 14 september 2014

Comfort Zone Skin Regimen bodycare

Comfort Zone Skin Regimen bodycare
Een grote fout die ik gewoonlijk na het bikiniseizoen maak is het laten verslonsen van mijn lijf, ik smeer me pas in met bodycrème als de schubben op mijn scheenbenen staan en scrubben is iets uit een ver zomerverleden. Mijn goede voornemen voor de herfst is het goed verzorgen en verstevigen van mijn huid zodat de bikinistress volgend voorjaar hopelijk een stuk minder zal zijn.

Twee partners in crime om dit plan te laten slagen zijn de Juvenate body cream en Juvenate body scrub van Comfort Zone. Vorig jaar zomer kon ik niet buiten hun hydraterende serum dus ik begon met vol vertrouwen aan deze producten.  Het Skin regimen gamma van Comfort zone richt zich voornamelijk op celveroudering en het voorkomen daarvan. De skin regimen body producten zorgen voor een betere bloedcirculatie in de huid, stimuleren het lipidemetabolisme en collageen productie voor strakkere lichaamscontouren. Bij Skin regimen draait het niet alleen om het smeren, maar het is een totaalconcept waarbij huidverbeterende producten en behandelingen hand en hand gaan met leefstijladviezen. Een holistische benadering waarbij stressbeheersing, gezonde voeding en evenwichtige lichaamsbeweging een belangrijke rol spelen.


De Skin Regimen Juvenate body scrub is een rijke voedende crèmescrub met deeltjes van chiazaadjes die de huid zachtjes van de dode huidcellen ontdoen. Geadviseerd word om de scrub twee tot driemaal per week te gebruiken op een vochtige huid en deze goed in te masseren. De scrub werkt tevens ontgiftend op de huid en stimuleert de zuurstoftoevoer naar de cellen voor een mooie gezonde huid.


De scrub heeft dezelfde plantaardige geur als het serum uit de Skin regimen lijn en voelt heel fijn aan op de huid, de scrubdeeltjes zijn precies goed qua grootte, ze doen hun werk prima. Na het afspoelen heb ik een zachte gladde huid die klaar is voor de volgende stap, een fijn verzorgend product.


De Juvenate body cream is een drie-in-één product voor het lichaam, deze luchtige crème die aanvoelt als een sorbet activeert de vetverbranding, stimuleert de mircocirculatie en de collageenproductie.

Een complex van maquibessen, spinazie, chiazaden en carnosine gaat de negatieve werking van de vier grote 'huidkillers' tegen (ontstekingen, aanvallen van vrije radicalen, aanvallen van suikers en veroudering door het DNA). Cafeïne bevordert de microcirculatie en vetverbranding terwijl matcha thee een krachtige antioxiderende werking heeft.



Breng deze crème s'morgens en s'avonds aan voor een optimaal resultaat. Ik heb het product eenmaal daags aangebracht en vond mijn huid al zichtbaar opknappen, de huidstructuur zag er fijner uit, de droge plekken verdwenen en mijn huid leek ook echt wel een tikje strakker.

Deze fijne producten zijn verkrijgbaar bij schoonheidssalons die met Comfort zone werken, check alle info over de producten en de salon locator op de Comfort Zone website.

1 opmerking:

  1. Lijkt me een erg leuk concept. Ik ben wel te vinden voor dat 'holistische', zoals dat ook bij Rainpharma het geval is!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)