dinsdag 26 augustus 2014

Longchamp fall/winter collection 2014/2015

Longchamp fall/winter 2014/2015
Het is alweer een tijdje geleden dat ik naar op pad ging voor de presentatie van de nieuwe Longchamp herfst/winter collectie in de prachtige Longchamp boutique te Brussel. In de winkel waren alle zomerkleurtjes te bewonderen maar in de showroom was het de prachtige fall/winter collectie die de show stal.


Hoewel de collectie ook een paar sprekende tinten en prints bevat zou ik de collectie toch omschrijven als ingetogen chic, typisch Longchamp. De accessoires en prĂȘt a porter voor de aankomende herfst/winter zijn uitgevoerd in bijzonder mooie materialen. Ik had mezelf voor mijn 33e verjaardag eigenlijk een echte damestas beloofd, maar ik denk dat het proces wat vertraging op zal lopen vanwege een gevalletje van keuzestress... Er zijn namelijk meerdere handtassen die ik ontzettend mooi vind en met een Longchamp weet je zeker dat je die handtas over 20 jaar nog probleemloos kan dragen door het tijdloze design.


Deze prachtige collectie is nu verkrijgbaar bij Longchamp verkooppunten, ik ga nog even verder denken welke tas het zal gaan worden, ik twijfel tussen twee nudekleurige en een fuchsiaroze exemplaar... Hier zie je een kleine compilatie van de nieuwe collectie, ben erg nieuwsgierig of jij deze collectie net zo mooi vind als ik.













Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)