donderdag 21 augustus 2014

Deborah Lippmann 80's Rewind

Deborah Lippmann 80's Rewind 
Ik heb deze kleurtjes al eens voorbij laten komen maar van deze flashy nagellaktinten word ik zo vrolijk dat ik het gewoon nog eventjes overdoe. Deze lakjes hebben de vertrouwde professionele Lippmann kwaliteit en lakken perfect in 2 laagjes.

Pas wel op met She drives me crazy en Video killed the radio star, deze laten op mijn broze droge nagels toch wel wat verkleuringen achter. Een product dat base en topcoat ineen is kan dit misschien voorkomen, breng twee laagjes aan en dan pas je gekleurde lak.

Whip it en She drives me crazy zijn mijn favorieten en ik ben en blijf een beetje terughoudend wat rode tinten betreft maar Don't stop believin rockt wel op een zongebruind huidje hoor, seriously gorgeous!

Lippmann is onder andere verkrijgbaar bij luxe parfumeriezaken als CĂ©leste, Pafuma, Senteurs D'ailleurs en op de parfumerieafdeling van de Bijenkorf.

Deboah Lippmann Maniac
Deboorah Lippmann Video killed the radio star
Deborah Lippmann She drives me crazy 
Deborah Lippmann Walking on sunshine 
Deborah Lippmann Don't stop believin
Deborah Lippmann Whip it

Follow on Bloglovin

1 opmerking:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)