woensdag 23 april 2014

Sennheiser Momentum on-ear

Sennheiser Momentum on-ear
Ik kan enorm genieten van veel mensen om mij heen maar soms moet ik echt even ontsnappen en heb ik behoefte aan rust en een momentje voor mijzelf. Sinds kort heb ik daarvoor het perfecte hulpmiddel gevonden. 

De Sennheiser Momentum on-ear is een hoofdtelefoon die hoogwaardige geluidskwaliteit combineert met een strak en elegant design. Daarnaast zit deze hoofdtelefoon door de mooie afwerking ook nog eens enorm comfortabel. 


De Momentum on-ear zit in een mooie luxe case en heeft een praktische afstandsbediening voor nog meer comfort. Ik heb de I-Pad in dit huishouden vrij lang genegeerd (ik ben nogal verslavingsgevoelig wat gadgets betreft..) maar heb nu wel zo langzamerhand de voordelen leren kennen van de I-Pad (heerlijk mijn favoriete programma's of films kijken terwijl husband zijn favoriete programma's kan zien, onze smaak is op zijn zachts gezegd 'anders'). 


Ik vond het eerst nogal onzinnig om met oordopjes in een film te kijken want die zitten gewoon niet lekker. Deze Sennheiser Momentum hoofdtelefoon zit dus wel enorm comfortabel en van de geluidsweergave kreeg ik bij de eerste film met epische muzikale intro serieus kippenvel.


Husband was al in het bezit van een hippe Beats Solo HD maar moest toch concluderen dat de Sennheiser het wint qua comfort en geluidskwaliteit. Het geluid is vol en warm en doet niet onder voor een kamer vol strategisch geplaatste boxen. Dat was eigenlijk nog waar ik mij het meest over verbaasde, de geluidsweergave is levensecht.

Of je nu muziek wil luisteren of een film wilt zien (ik had de Pirates reeks nog eens op de I-Pad bekeken en de geluidsweergave van deze Sennheiser doet de composities van Hans Zimmer eer aan, echt genieten) met deze chique beauty zit je goed.


De Momentum on-ear is verkrijgbaar in diverse fashionable kleurtjes als roze, jeansblauw, groen en beige. Ik hoop stiekem dat daar nog een mintgroene, lavendelblauwe en roségouden variant bij zullen komen. Check al het moois van Sennheiser op de Sennheiser website


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)