donderdag 17 april 2014

Collistar Pure active Anticellulite Capsules

Collistar Pure active Anticellulite Capsules 
Collistar is al jaren hét toonaangevende merk op het gebied van cellulitebestrijding. Uit het enorm uitgebreide assortiment van producten voor verschillende types van cellulite kan op je op maat een programma samenstellen zodat je een plan van aanpak hebt dat op je persoonlijke behoefte aansluit.

Nieuw in het assortiment zijn de Pure actives anticellulite capsules, een specifieke lichaamsbehandeling die de twee meest effectieve anticellulite ingrediënten in capsules combineert voor een doeltreffend product. De vetverbrandende eigenschappen van cafeïne worden gecombineerd met de vochtafdrijvende eigenschappen van escine voor een ware 'shock behandeling' van de probleemzones.

Cafeïne activeert de lipasen ( enzymen die de vetzuren in het onderhuids vetweefsel splitsen en dit proces versellen), versnelt de vetverbranding en bevordert de microcirculatie. Escine beschermt en versterkt de bloedvaten, verbetert de doorbloeding, versterkt de afvoer van vocht , werkt ontstekingsremmend en heeft een anti-oedeem (vochtophopingen) effect.

De capsules beloven om de huid direct zachter en gladder aan te laten voelen en al na een aantal applicaties zal de sinaasappelhuid gladder ogen. Met regelmatig gebruik bereik je het beste effect. Deze capsules zijn ook geschikt voor de meest hardnekkige vorm van cellulite en ze zullen zowel solo als in combinatie met andere cellulite producten zorgen voor zichtbaar resultaat.


Hoe kan je deze capsules gebruiken?

* Als voorbereiding voor andere cellulite producten
* In de ochtend of s'avonds afgewisseld met andere cellulite producten
* Om de dag/week naast een ander cellulite product.
* Solo (door de textuur zijn ze perfect voor een uitgebreide thuismassage waarbij je het product van enkels    naar de billen toe grondig inmasseert om zo de doorbloeding ten afvoer van vocht en vet te stimuleren)

Dat was de theorie, nu de praktijk, in één capsule zit een flinke hoeveelheid product, genoeg voor beide benen en mijn billen (en ik heb echt flinke bovenbenen dus met één capsule kom je een heel eind) en eventueel nog de buik of bovenarmen.


De vloeistof voelt heel erg soepel en olieachtig aan en ik vreesde er een beetje voor dat het net zo lastig zou zijn om dit product van je handen af te wassen als sommige haaroliën maar gelukkig was een beetje handzeep voldoende. Het product laat zich prima over de huid verdelen en laat zich ook heel goed inmasseren. De geur van verse koffiebonen zorgt meteen voor een energiek gevoel bij het aanbrengen, ik ben gek op de geur van koffie!


Goed, levert het smeren nog een beetje resultaat op? Ik ben de capsules om de paar dagen gaan gebruiken en de huidstructuur van de heftige zones is duidelijk anders dan voor het smeren met de pure actives. De hobbels en bobbels zijn er nog wel maar minder opvallend. Ook voelt de huid gladder en ziet er egaler uit.

Uiteraard is en blijft enkel smeren geen permanente oplossing wat cellulite betreft, het is een hardnekkige 'aandoening' en als je er eenmaal last van hebt kan je er eigenlijk op rekenen dat je er altijd rekening mee zal moeten houden. Let op je voeding (vermijd suiker en zout zoveel mogelijk) doe regelmatig wat oefeningen en maak een lekkere wandeling. Drink veel water en eventueel paardenbloemthee voor de ontgiftende en vochtafdrijvende eigenschappen.

Om je een beetje op weg te helpen heb ik een paar van mijn favoriete cellulite killers voor je verzameld, als je haar stem nou erg irritant vind is dat geen punt, zet die irritatie om in een fanatieke workout (als ik nijdig ben train ik altijd veel harder) en verstevig de spieren in je billen en bovenbenen voor een derrière extraordinaire. Go!



als je bij de Bootyful challenge moeite hebt met het been omhoog houden ga dan gewoon door met de basic oefening maar geef vooral niet op, vooral blijven doorgaan en feel the burn.



De eerste keer dat ik de squat challenge deed wou ik huilend in een hoekje wegkruipen maar ik heb volgehouden en het klinkt onwaarschijnlijk maar als je deze oefeningen regelmatig doet zal het steeds makkelijker gaan. Doe dagelijks één of meer van deze challenges en last ook af en toe een rustdag in voor het spierherstel. Ik ga ook weer serieus beginnen want over 2 maanden moet ik in bikini....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)